Híreink

arr3ImiDekor.hu, cukorkafolde.hu oldalaink fejlesztés alatt állnakSziasztok! Nem régiben megalkottuk más típusú, de majd ezt az oldalt is magába foglaló...

Elérhetőség

MobilALK
Szeged
Telefonszám: +36305428892
Írjon nekünk
Más webshopjaink
www.imidekor.hu ; www.cukorkafolde.hu

Szavazás

Mi a véleménye az új honlapról?

Nagyon tetszik 38% Egész jó 27% Nem túlságosan tetszik 17% Egyáltalán nem tetszik 18%

Szállítási információk

Szállítás a GLS futárszolgálattal:

- A kézbesítést kérheti lakcímére, munkahelyére, GLS CsomagPontba.

- Fizethet bankkártyával, vagy készpénzzel (GLS CsomagPontnál a fizetési lehetőségekről informálódjon a kiválaszott helyről).

             

Fizetési módok:

- Banki előre utalás

- SimplePay bankkártyás fizetés

- Utánvétel

Díjak:

1.390 Ft

1.290 Ft

Plusz szolgáltatások díjai:

- Banki átutalás: 0.-

- Utánvétel: +300.-

- SimplePay fizetés: 0.-

Átvétel:

Amennyiben minden termék az elsődleges csomagolóraktáron van, 1-3 munkanapon belül kiküldésre kerül a csomag!

Csomagkövetés:

GLS:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

GLS futárszolgálattal:

Rugalmas kézbesítés: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
A címzettek tevékenyen bekapcsolódhatnak a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az ügyfélkiszolgálás minőségét is.

GLS CsomagPont szállítás

Ha a webáruházak oldalán megtalálja a GLS CsomagPont szolgáltatást, már megrendelésnél kérheti a csomagot a legközelebbi átvevőhelyre. 

A másik lehetőség, ha a feladó aktiválta a Rugalmas Kézbesítés szolgáltatást, akkor az eredetileg házhoz rendelt csomagot is átirányíthatja egy GLS CsomagPontba.

Így az Önnek megfelelő helyen és időben veheti át a megrendelt árut az ország
Több mint 350 településének több mint 900 pontján. Hálózatunk 180 COOP üzlettel szerződött.

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt a csomagfeladás után. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át érvényes személyi okmány bemutatásával.

Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethet számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.

GLS CsomagPont keresőben megtalálja az adott üzlet elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét.

Bármi kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!

ZTdjNjc1ZT